Szerokość [mm]: | 111 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm]: | 130 |
średnica zewnętrzna [mm]: | 175 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 41,5 |
Liczba otworów: | 6 |
Ciężar [kg]: | 6,03 |
Producent: | FEBI BILSTEIN |
Strona zabudowy: | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy: | Oś tylna strona prawa |
Jakość: | Q |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z nakrętką koronową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Rodzaj łożyska: | Łożysko toczne kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Szerokość [mm]: | 111 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm]: | 130 |
średnica zewnętrzna [mm]: | 175 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 41,5 |
Liczba otworów: | 6 |
Ciężar [kg]: | 6,03 |
Producent: | FEBI BILSTEIN |
Strona zabudowy: | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy: | Oś tylna strona prawa |
Jakość: | Q |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z nakrętką koronową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Rodzaj łożyska: | Łożysko toczne kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Łożysko zintegrowane w piaście koła |