Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 9948577. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 16,5, Oś tylna, bez styku zużycia, bez podkładki wytłumiającej, TRW
Pokaż więcejATE, 16,7, bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 2
Pokaż więcejBLUE PRINT, 90x50x17, Oś tylna, z zestawem śrubowym
VALEO, 16,6, Oś tylna, bez styku zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej,z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej, LUCAS
Pokaż więcejDELPHI, 16, 16, 90, 90, 50, 50, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 90x50x16,5, Oś tylna, z zestawem śrubowym
JAPKO, 90, 16,2, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, 16,5, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
MAGNETI MARELLI, 89,9, 16,5, 50
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 16,5, 50,0, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
BREMBO, 90, 50, 17, bez styku zużycia, bez dodatków, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
CIFAM, 16,5, bez styku zużycia
JP GROUP, 16,7, bez styku zużycia, Oś tylna
MEYLE, Oś tylna, 16,6, 89,6, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą
MAXGEAR, Oś tylna, bez styku zużycia, Lucas
KAMOKA, 50, 16, 90, Oś tylna, bez styku zużycia, z dodatkami
ASHIKA, 90, 16,2, Oś tylna
HART, 16,5, 50,0
HART, 16,5, 50,0