Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 8D5 513 031 L. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
BILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, amortyzator podtrzymujący sprężynę
MEYLE, dwururka, Ciśnienie gazu, Oś tylna, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, amortyzator podtrzymujący sprężynę
TRW, 600, 404, dwururka, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Ciśnienie gazu, amortyzator podtrzymujący sprężynę, Oś tylna, 39
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
TRW, 600, 404, dwururka, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Ciśnienie gazu, amortyzator podtrzymujący sprężynę, Oś tylna, 39
BILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, amortyzator podtrzymujący sprężynę
Pokaż więcejMAXGEAR, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Oś tylna
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś tylna
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś tylna
OPTIMAL, amortyzator podtrzymujący sprężynę, dolne oko,górny trzon, Oś tylna