Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 4421289. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 163x62x17, Oś tylna, ze stykiem zużycia
VALEO, 18,1, Oś tylna, ze stykiem zużycia, z podkładką wytłumiającą, elektryczny, BREMBO
VALEO, 18, Oś tylna, ze stykiem zużycia, bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji,bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, BREMBO
DELPHI, 18,1, 18,1, 163,9, 163,9, 63,1, 63,1, ze stykiem zużycia, bez dodatków, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 163,3x62,4x17, Oś tylna, ze stykiem zużycia
JAPKO, 163,6, Oś tylna, ze stykiem zużycia
BOSCH, Low-Metallic, ze zintegrowanym czujnikiem zużycia, 18,1, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 18,2, 163,4, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 18,2, 163,4, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
A.B.S., 1, ze zintegrowanym czujnikiem zużycia, 18,1, 163,9, 63,1
TRW, ze stykiem zużycia, 18,2, 62,8, 310
JP GROUP, 18, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu, Oś tylna
ASHIKA, 163,6, Oś tylna, ze stykiem zużycia
MAXGEAR, Oś tylna, ze zintegrowanym czujnikiem zużycia, 1, Brembo
KAMOKA, 62, 18, 164, Oś tylna, ze stykiem zużycia
BREMBO, 164, 63, 18, ze stykiem zużycia, bez dodatków