Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 170 791. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
Pokaż więcejKAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie oleju, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Oś tylna
Pokaż więcejMEYLE, dwururka, Ciśnienie oleju, Oś tylna, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, amortyzator podtrzymujący sprężynę
Pokaż więcejBILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, amortyzator podtrzymujący sprężynę
Pokaż więcejSKF
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
Pokaż więcejSKF, bez łożyska
JP GROUP, 581, 581, 27, os przednia, z prawej
ASHIKA