Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 16867. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 17,4, 123,0, 123,7, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia
BLUE PRINT, 124,123,124,123x59,57,59,57x17, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z zamkiem
DELPHI, wentylowany, 4, 18, 55, 16, 235, 45, bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
VALEO, 17,2, Oś tylna, ze stykiem zużycia, z podkładką wytłumiającą, TEVES
VALEO, 17, Oś tylna, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą, BOSCH
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, do wahacza poprzecznego, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, z materiałami dodatkowymi
Pokaż więcejJAPKO, 123,7, 17,6, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
MEYLE, Oś tylna, 17,4, 123, 123,7, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 1, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, 624, 38, 27, os przednia, z prawej, 59,5, 59,5
MEYLE, M12x1,75, na dole,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,na dole,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,na dole,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, 37,5, z dodatkami
Pokaż więcejA.B.S., przygotowany dla wskaźnika zużycia, ATE, 17,3, 123,8, 59,1
ZIMMERMANN, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 17
ASHIKA, 123,7, 17,6, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
JP GROUP, 624, 624, 38, os przednia, z prawej
Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego
TOPRAN, GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), z pierścieniem uszczelniającym
Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego
ESEN SKV, 12, elektryczny, bez cięgna
Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego
ESEN SKV, 12, elektryczny, bez cięgna
FEBI BILSTEIN, 123,8,123,1,123,8,123,1x59,1,57,3,59,1,57,3x17,3, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego
ESEN SKV, 12, elektryczny, 4, bez cięgna
Pokaż więcejCzujnik ciśnienia kolektora dolotowego
MEAT & DORIA, 4, 2, Wersja D
Pokaż więcejTRW, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 17,3, 123,1, 123,8
TEXTAR, Teves, przygotowany dla wskaźnika zużycia