Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to ME6C1J2M008AC. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 17,2, Oś tylna, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą, BOSCH
VALEO, 17, Oś tylna, ze stykiem zużycia, bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji,bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, BOSCH
DELPHI, 17,3, 17,3, 123,1, 123, 54, 54, ze stykiem zużycia, z dodatkami, z naklejaną folią
MEYLE, Oś tylna, 17,3, 122,8, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 17,3, 122,8, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MAGNETI MARELLI, 122,9, 17,3, 63,6, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu, 420, 2
BREMBO, 123, 53, 17, ze stykiem zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
CIFAM, 17,0, ze stykiem zużycia
JP GROUP, 17,9, ze stykiem zużycia, Oś tylna
FEBI BILSTEIN, 122,8x53,5x17,5, Oś tylna, ze stykiem zużycia, z materiałami dodatkowymi
BLUE PRINT, 123x54x18, Oś tylna, ze stykiem zużycia, z materiałem mocującym
MAXGEAR, Oś tylna, ze stykiem zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 2, Bosch
ASHIKA, 122,9, 17,2, Oś tylna
JAPKO, 122,9, 17,2, Oś tylna
HART, 17,0, 53,7
HART, 17,0, 53,7