Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to GSYD3328ZA. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 17,4, Oś przednia, ze stykiem zużycia, bez podkładki wytłumiającej, mechaniczne, AKEBONO
Pokaż więcejBLUE PRINT, 137x59x18, Oś przednia, z akustycznym czujnikiem zużycia
VALEO, 17,5, Oś przednia, ze stykiem zużycia, z podkładką wytłumiającą, mechaniczne, AKEBONO
Pokaż więcejDELPHI, 17,4, 17,4, 137, 136,9, 58,8, 58,8, z akustycznym czujnikiem zużycia, bez dodatków, bez podkładki wytłumiającej
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, 136,8x58,5x17,5, Oś przednia, z akustycznym czujnikiem zużycia
MAGNETI MARELLI, 136,9, 16,4, 58,8, z akustycznym czujnikiem zużycia, 2
TRW, z akustycznym czujnikiem zużycia, 16,5, 58,8
ZIMMERMANN, z akustycznym czujnikiem zużycia, 18, 59, 137
BREMBO, 137, 59, 18, z akustycznym czujnikiem zużycia, bez dodatków
JP GROUP, 17,4, z akustycznym czujnikiem zużycia, Oś przednia
ASHIKA, 137, 17,5, 60, Oś przednia
MEYLE, Oś przednia, 17,4, 136,6, z akustycznym czujnikiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
Pokaż więcejMAXGEAR, z akustycznym czujnikiem zużycia, 2, Akebono
KAMOKA, 59, 16, 136, Oś przednia, bez styku zużycia, z dodatkami
HART, 16,5, 58,8
JAPKO, 137, 17,5, Oś przednia, Hamulce tarczowe