Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to A 007 420 5620. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 20,3, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
Pokaż więcejATE, 20,3, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
Pokaż więcejBLUE PRINT, 146x72x21, Oś przednia, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z zestawem śrubowym
VALEO, 20,2, Oś przednia, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą, TRW
VALEO, 20,6, Oś przednia, z zestawem śruby zabezpieczającej,z podkładką wytłumiającą,z zestawem śruby zabezpieczającej,z podkładką wytłumiającą, TRW
DELPHI, 20,2, 20,2, 146,3, 146, 71,5, 71,5, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 146x71,6x20,5, Oś przednia, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z zestawem śrubowym
JAPKO, 146,2, 20,6, Oś przednia
KAMOKA, 72, 20, 146, Oś przednia, przygotowany dla wskaźnika zużycia
BOSCH, Low-Metallic, Lucas-Girling, 20,6, z podkładką wytłumiającą
BOSCH, Low-Metallic, 20,6, ze sprężyną,z dodatkami,ze sprężyną,z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
BOSCH, Low-Metallic, 20,6, ze sprężyną,z dodatkami,ze sprężyną,z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
Pokaż więcejMEYLE, Oś przednia, 20,3, 146, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
MEYLE, Oś przednia, 20,3, 146, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
MAGNETI MARELLI, 146,2, 20,6, 71,5, przygotowany dla wskaźnika zużycia
TRW, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 20,5, 71,6, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
TRW, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 20,5, 71,6, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ZIMMERMANN, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 20, 72, 146, ze śrubami
BREMBO, 146, 72, 21, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
CIFAM, 20,5, przygotowany dla wskaźnika zużycia
JP GROUP, 20,3, bez styku zużycia, Oś przednia
VAICO, 64,5, 25, wentylowany, Oś przednia
ZIMMERMANN, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 21, 72, 146
ASHIKA, 146,2, 20,6, Oś przednia