Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 8E0 598 611 A. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FAG, 69,4, 32, 130,9, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
FEBI BILSTEIN, 69,4, 32, 130,9, 5, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą
Pokaż więcejMEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, 112, 5, 131, z materiałami dodatkowymi, ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejTOPRAN, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, 112, z nakładką ze smarem,ze śrubą,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z nakładką ze smarem,ze śrubą,z pierścieniem nadajn
Pokaż więcejKAMOKA, 32, 130,5, Oś tylna
JP GROUP, z materiałami dodatkowymi, ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejMAXGEAR, z pierścieniem nadajnika impulsów ABS, Oś tylna, 5, 130
Pokaż więcej