Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 6C112K021AE. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 18,8, Oś przednia, bez styku zużycia, bez podkładki wytłumiającej, BOSCH
ATE, 19,0, ze stykiem zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 2
VALEO, 18,8, Oś przednia, ze stykiem zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej,z podkładką wytłumiającą,z zestawem śruby zabezpieczającej,z podkładką wytłumiającą, elektryczny, BOSCH
VALEO, 19, Oś przednia, ze stykiem zużycia, bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji,bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, BOSCH
DELPHI, 19,3, 19,3, 165, 165, 66,7, 66,7, ze stykiem zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 164,8x66,6x17,9, Oś przednia, ze stykiem zużycia, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z materiałem mocującym,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z materiałem mocującym,z podk
JAPKO, 164,9, 18,8, Oś przednia, ze stykiem zużycia
KAMOKA, 67, 19, 165, Oś przednia, ze stykiem zużycia, z dodatkami
Pokaż więcejBOSCH, Low-Metallic, ze stykiem zużycia, 18,9, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
MEYLE, Oś przednia, 18,7, 164,8, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś przednia, 18,7, 164,8, ze stykiem zużycia, 2, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
MAGNETI MARELLI, 164,9, 18,7, 66,8, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu, 250, 2
TRW, ze stykiem zużycia, 18,8, 66,8, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
BREMBO, 165, 67, 19, ze stykiem zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
CIFAM, 19,0, ze stykiem zużycia
VAICO, 28, wentylowany, Oś przednia
JP GROUP, 19,0, ze stykiem zużycia, Oś przednia
BOSCH, Low-Metallic, ze stykiem zużycia, 18,8, z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
BLUE PRINT, 165x67x18, Oś przednia, ze stykiem zużycia, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z materiałem mocującym,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z materiałem mocującym,z podkładką wyt
MAXGEAR, Oś przednia, ze stykiem zużycia, 2, Bosch
Czujnik zużycia klocków hamulcowych
MAXGEAR
ASHIKA, 164,9, 18,8, Oś przednia, ze stykiem zużycia
HART, 18,8, 66,8
HART, 18,8, 66,8
LPR, BOSCH, 18,8