Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 43 20 2JY 00A. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 65, 30, 84, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z piastą,z pierścieniem n
FAG, 134,3, 83,7, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
FEBI BILSTEIN, 65, 30, 84, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajni
KAMOKA, 5, Oś przednia
KAMOKA, 5, Oś tylna, ze zintegrowanym czujnikiem ABS
MEYLE, Oś tylna, 114,3, 5, 4, 148, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,ze zintegrowanym łożyskiem koła
Pokaż więcejESEN SKV, 146, 5, z tyłu
ESEN SKV, 29, 136, 5, z przodu, dla pojazdów z ABS
SKF, 5
JP GROUP, z łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejMAXGEAR, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, Oś tylna, 5, 146