Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 42450-52061. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 57, 30, 74, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika
FAG, 135, 73,8, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
FEBI BILSTEIN, 57, 30, 74, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajni
SKF, 4
ASHIKA, 72, 4, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa
MEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, 100, 4, 135, bez materiałów dodatkowych, ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym czujnikiem ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym czujnikiem ABS
MAXGEAR, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, Oś tylna, 4, 135
KAMOKA, 135, Oś tylna
HART
HART
OPTIMAL, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
DENCKERMANN, 4, ze zintegrowanym czujnikiem ABS