Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 42410-42040. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 53, 26, 76, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika
FAG, 151,9, 75,9, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
FEBI BILSTEIN, 53, 26, 76, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z piastą,z pierścienie
MEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, 114,3, 5, 152, z dodatkami, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
MAXGEAR, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, Oś tylna, 5, 76,152,76,152
DAYCO, 73,50, 1, 28,00, ze zintegrowanym czujnikiem ABS
OPTIMAL, 27, 152, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Pokaż więcejDENCKERMANN, 5, ze zintegrowanym czujnikiem ABS
KAVO PARTS, Oś tylna, 5, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów