Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 31212698. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FEBI BILSTEIN, 92, 29,5, 131, dwurzędowe, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika impulsów
MEYLE, Oś przednia po obydwu stronach, 108, 5, 131, z materiałami dodatkowymi, ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsó
Pokaż więcejA.B.S., 131,3, 28, 5, 82, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Pokaż więcejJP GROUP, z łożyskiem koła,ze zintegrowanym czujnikiem ABS,z łożyskiem koła,ze zintegrowanym czujnikiem ABS
FAG, 82,10, 131,30, 78,00, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
DAYCO, 82,00, 1, 28,00, ze zintegrowanym czujnikiem ABS
HART, 131,5
OPTIMAL, 131,5, ze śrubą,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów