Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 230 433. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FEBI BILSTEIN, Oś przednia, z lewej, z samozabezpieczającą nakrętką
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, os przednia, z prawej, z samozabezpieczającą nakrętką
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, amortyzator podtrzymujący sprężynę, Oś przednia
Pokaż więcejTRW, M14x1,5, Oś przednia,z prawej,zewnętrzny,Oś przednia,z prawej,zewnętrzny,Oś przednia,z prawej,zewnętrzny, z dodatkami
TOPRAN, M 14 x 1,5, M 12 x 1,5, os przednia, z prawej, 94, z nakrętką
CORTECO, Oś przednia,os przednia, z prawej,Oś przednia,os przednia, z prawej
Pokaż więcejNK, z bieżnikiem prawostronnym, M14x1,5/M12x1,5, 93
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś przednia
OPTIMAL, Amortyzator teleskopowy, dolne oko,górny trzon, Oś tylna
Pokaż więcejDENCKERMANN, górny trzon,dolny trzon, Oś przednia, Amortyzator teleskopowy
Pokaż więcejJAPANPARTS, Oś przednia, górny trzon