Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 230 229. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 120,0, 10,0, pokryty, pełny, ze śrubami, 5
ATE, 120,0, 10,0, pokryty, pełny, ze śrubami, 5
DELPHI, pełny, 5, 10, 75, 8,4, 280, 60, bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
VALEO, Oś tylna, pełny, 5, 1, 10
FEBI BILSTEIN, 150, 75, os przednia, z prawej, z samozabezpieczającą nakrętką
FEBI BILSTEIN, 258x93x80, os przednia, z prawej, z nakrętką zabezpieczającą
JAPKO, 10, pełny, 5, Oś tylna, 8
BOSCH, 120, pełny, 5, 9,9, 75, 14,7
MEYLE, M14x1,5, M14x1,5, os przednia, z prawej, 150
MEYLE, dwururka, Ciśnienie gazu, Oś tylna strona prawa, górny trzon, Amortyzator teleskopowy
TRW, pełny, 5, pełny, 120, 10, 75, 280
RTS, M14x1,5, M14x1,5, 150, os przednia, z prawej
JP GROUP, os przednia, z prawej,zewnętrzny,os przednia, z prawej,zewnętrzny
A.B.S., FM14X1.5 RHT, 16,6, 150
KAMOKA, 5, pełny, 120, 10
NK, z bieżnikiem prawostronnym, 14x1,5
MAXGEAR, górny trzon, Oś tylna strona prawa