Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 205157. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
DELPHI, wentylowany, 5, 24, 70, 21, 258, 58,4, bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, 435, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa
FEBI BILSTEIN, 440, 10
VALEO, 18, z dociskiem sprzęgła, z tarczą sprzęgła,z łożyskiem oporowym,z tarczą sprzęgła,z łożyskiem oporowym
TOPRAN, 438, M 10 x 1,0, Guma z wkładem tekstylnym,EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk),Guma z wkładem tekstylnym,EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Pokaż więcejMAXGEAR, Oś tylna, M10 x 1
ASHIKA, 200, 18
JAPKO, 18, 200
KAWE, 21 x 18, z tarczą sprzęgła,z łożyskiem oporowym