Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 1S0 598 611. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FEBI BILSTEIN, 120, 27, 120, 4, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem na
MEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, 100, 4, 121, z materiałami dodatkowymi, ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
MAXGEAR, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, Oś tylna, 4, 121
ESEN SKV, 27, 120, 4, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa
KAMOKA, 4, Oś tylna, ze zintegrowanym czujnikiem ABS
NK, 4, M12x1,5, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, 28, 100, 86, 121, 1,6
TOPRAN, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, 100, 120, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z nakładką ze smarem,z nakrętką,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,Łożysko zintegrowane w pi
DAYCO, 63,00, 1, 28,00, ze zintegrowanym czujnikiem ABS