Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 1 503 969. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 17,3, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
ATE, 17,3, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
BLUE PRINT, 106x48x17, Oś tylna, z zestawem śrubowym
VALEO, 16,9, Oś tylna, z zestawem śruby zabezpieczającej,z podkładką wytłumiającą,z zestawem śruby zabezpieczającej,z podkładką wytłumiającą, TRW
JAPKO, 106, 17, Oś tylna, Hamulce tarczowe
BOSCH, Low-Metallic, 16,9, z dodatkami, ze śrubami
BOSCH, Low-Metallic, 15,9, z podkładką wytłumiającą,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,z instrukcją montażu
TOPRAN, 4, 16,2, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna, z dodatkami, ze znakiem bezpieczeństwa E,z instrukcją montażu,ze znakiem bezpieczeństwa E,z instrukcją montażu
ZIMMERMANN, 17, 48, 106
ZIMMERMANN, 17, 49, 106
BREMBO, 107, 49, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
FEBI BILSTEIN, 106,2x48,4x16,8, Oś tylna, ze śrubami
JP GROUP, 17,3, bez styku zużycia, Oś tylna
ASHIKA, 106, 17, 48, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, 16,9, z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 16,8, 106,2, 48,6, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
BREMBO, 107, 49, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
FEBI BILSTEIN, 95,2x43,2x16, Oś tylna, ze śrubami
MEYLE, Oś tylna, 17,3, 106,1, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
BLUE PRINT, 95,2x43,2x16, Oś tylna, ze śrubami
ASHIKA, 95, 16, 43, Oś tylna
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 16,8, 106,2, 48,6, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
KAMOKA, 49, 17,3, 106, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, z dodatkami
JAPKO, 95, 16, Oś tylna, Hamulce tarczowe
MAXGEAR, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, TRW
VALEO, 16,9, Oś tylna, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą, TRW
DELPHI, 16,9, 16,9, 106,4, 106, 48,5, 48,5, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
HART, 16,8, 48,6
LPR, TRW, 16,8